سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
موتور جستجو جدید talk / وسایت اموزشی/ مدرسه سهراب سپهری
صفحه نخست
پروفایل مدیر وبلاگ
پست الکترونیک
طراح قالب
ابزار پرش به بالا
آپلود عکس
Online User
موضوعات
صفحات وبلاگ
            
RSS Feed
بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 255420

555
154 بازدید
دانلود ورژن جدید بازی Doodle Jump دودل جامپ برای اندروید و آیفون

بازی Doodle Jump دودل جامپ یکی از بازی های پرطرفدار و اعتیاد آور سیستم های اندروید و آی او اس می باشد که میلیون ها نفر در سراسر جهان این بازی را دریافت کرده اند. این بازی دارای امتیاز 4.5 از 5.0 در گوگل پلی و اپ استور می باشد. در بازی Doodle Jump شما در نقش یک موجود سبز و عجیب و غریب به نام دودل هستید که باید با پرش از روی سکوهای بی پایان راه خود را به سمت بالا ادامه دهید و از تمامی موانع و دشمنان با تکان دادن دیوایس خود (بیشتر…)

دسته :‌ اندروید > بازی > تبلت
140 بازدید
دانلود بازی Soccer Rally 2 فوتبال رالی 2 برای اندروید + دیتا

بازی Soccer Rally 2 فوتبال رالی 2 یکی از بازی های بسیار زیبا و هیجانی بوده که در این بازی شما باید با ماشین های مختلف خود در زمین های فوتبال به رقابت بپردازید و بجای بازیکنان فوتبال از اتومبیل خود به توپ ضربه بزنید. بازی Soccer Rally 2 دارای 20 مسابقه چالش انگیز و بسیار زیبا می باشد. در این بازی 9 اتومبیل بسیار حرفه و قدرتمند و سالن های مختلف آمریکایی استفاده شده و همچنین توپ های مختلفی از جمله توپ فوتبال، تنیس، توپ های ساحلی و (بیشتر…)

دسته :‌ اندروید > بازی > تبلت
232 بازدید
دانلود بازی Shadow Fight 2 جنگ سایه 2 برای اندروید + دیتا

بازی Shadow Fight 2 جنگ سایه 2 یکی از پدیده های بسیار زیبای کمپانی بازی سازی شرکت گیم پلی می باشد که تا به حال بیش از 40 میلیون کاربر در سراسر جهان این بازی را دریافت کرده اند. نسخه اول این بازی سر و صدای زیادی بین همه کاربران ایجاد کرد به همین دلیل امروز ما نسخه دوم بازی Shadow Fight 2 را در اختیار شما کاربران قرار داده ایم. در بازی Shadow Fight 2 جنگ سایه 2 شما باید سفری به شش دنیای مختلف و پر از شیاطین داشته باشید و در این راه باید (بیشتر…)

دسته :‌ اندروید > بازی > تبلت
290 بازدید
دانلود بازی The Conduit HD مبارزه با بیگانگان برای اندروید + دیتا

بازی The Conduit HD مبارزه با بیگانگان یکی از بازی های بسیار زیبا و گرافیکی کمپانی بازی سازی شرکت گیم پلی می باشد. در این بازی به دلیل هرج و مرج در واشنگتن توسط یک سازمان مرموز و تهاجم بیگانه تمامی شهر پر از موجودات عجیب و غریب و هیولاهای غول پیکر شده است و شما باید برای نجات شهر خود و از بین برن این سازمان تمامی موجودات عجیب و غریب و دشمنان را با استفاده از اسلحه های بسیار حرفه ای از بین برده و اسرار باستان را کشف کنید و تمامی اشیایی را (بیشتر…)

دسته :‌ اندروید > بازی > تبلت
218 بازدید
دانلود ورژن جدید بازی Dawn of Vengeance طلوع انتقام برای اندروید

بازی Dawn of Vengeance طلوع انتقام یکی از بازی های اکشن کمپانی بازی سازی شرکت گیم پلی می باشد. در این بازی شما در نقش یک تیر انداز سابق ضد تروریستی بسیار حرفه ای به نام مایک هستید. در بازی طلوع انتقام دختر شما توسط باندهای قرون وسطی ربوده شده و شما باید دخترتان را از دست دشمانان نجات دهید و تمامی آنها را با استفاده از حرکات تاکتیکی و اسلحه های بسیار حرفه ای از جمله تپانچه، تک تیر انداز، نارنجک و غیره از بین ببرید. این بازی در 6 ماموریت (بیشتر…)

دسته :‌ اندروید > بازی > تبلت
298 بازدید
دانلود ورژن جدید بازی Scaresoul شب های ترسناک برای اندروید

بازی Scaresoul شب های ترسناک یکی از بازی های اکشن و ترسناک می باشد که در این بازی تمامی زامبی ها و هیولاها در شب ظاهر می شوند و شما باید تمامی آنها را از بین ببرید. در این بازی شما در نقش یک شوالیه بسیار قدرتمند هستید که پس از نمایان شدن زامبی ها برای کشتن آها اقدام می کنید و با استفاده از سلاح های سرد و حرکات تکنیکی آنها را نابود می کنید. بازی تاریکی ترسناک شب با گرافیک بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی (بیشتر…)

دسته :‌ اندروید > بازی > تبلت
468 بازدید
دانلود بازی Ricky Carmichaels Motocross مسابقات موتور برای اندروید

بازی Ricky Carmichaels Motocross مسابقات موتور پرشی یکی از بازی های مسابقه ای و رقابتی می باشد که در این بازی شما باید در زمین های بازی مختلف با حریفان خود مسابقه داده و با استفاد از حرکات تاکتیکی و حرفه ای خود و همچنین کنترل کردن دقیق، موتور سیکلت را هدایت کرده و تمامی حریفان خود را شکست دهید. این بازی در دو حالت و بصورت تک نفره و آفلاین و همچنین دو نفره و آنلاین انجام می شود. بازی مسابقات موتور سواری حرفه ای در 5 محیط مختلف (بیشتر…)

اجاره ماشین
دسته :‌ اندروید > بازی > تبلت
549 بازدید
دانلود بازی Death Speed Moto 3D سرعت مرگبار برای اندروید

بازی Death Speed Moto 3D سرعت مرگبار یک بازی مسابقه ای منحصر به فرد است. هدف شما در این بازی قهرمانی و به دست آوردن امتیاز می باشد و برای این کار باید از تمامی موانع ها عبور کرده و حریفان خود را با استفاده از سلاح هایی که در مسیرتان وجود دارد از بین ببرید. در این راه پلیس مانع کارتان می شود و شما باید با سرعت بسیار بالا از دست پلیس فرار کرده و امتیاز بازی را به دست بیاورید. بازی سرعت مرگبار با گرافیک بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب (بیشتر…)

دسته :‌ اندروید > بازی > تبلت
256 بازدید
دانلود بازی iDemolished برای اندروید

بازی iDemolished بمب گذاری یکی از بازی های اعتیاد آور و بسیار زیبای سیستم عامل اندروید میباشد. این بازی یک  بازی فکری است که با مهندسی دقیق ساخته شده است و از قوانین فیزیک تبعیت میکند. بازی بمب گذاری دارای 60 مرحله است و کاربر باید در هر مرحله از بازی یک ساختمان را با مواد منفجره ای که دراختیار دارد منفجر کند و امتیاز کسب نماید. بازی بمب گذاری برای کاربرانی که به مهندسی معماری و عمران علاقمند هستند توصیه میشود. این بازی با گرافیک بالا و (بیشتر…)

دسته :‌ اندروید > بازی > تبلت
4095 بازدید
دانلود بازی اندروید + دیتا Fast & Furious 6 V3.1.0 سریع و خشمگین

بازی اندروید + دیتا Fast & Furious 6 V3.1.0 سریع و خشمگین با جدیدترین ورژن منتشر شد، این بازی یکی از بازی های بسیار زیبا و گرافیکی سیستم های اندروید می باشد، بازی مسابقات اتومبیل رانی سریع و خشمگین بصورت سه بعدی و با گرافیک بالا طراحی شده است، امروز سایت دانلود فارسی جدیدترین ورژن این بازی را در اختیار شما کاربران قرار داده است، در این بازی از ماشین های بسیار قدرتمند و زیبا استفاده شده است و ماشین ها طوری طراحی شده است که شما باید با سرعت بسیار بالا و خشن حریفان خود را (بیشتر…)

دسته :‌ اندروید > بازی > تبلت
995 بازدید
دانلود بازی Mass Effect Infiltrator جاسوس نفوذی برای اندروید + دیتا

بازی Mass Effect Infiltrator جاسوس نفوذی یکی از بازی های بسیار زیبا و اکشن شرکت بازی سازی EA می باشد. در این بازی شما به عنوان فرمانده جنگ در کهکشان هستید که باید تمامی دشمنان و هیولاهای آهنی غول پیکر و موجودات فضایی را از بین ببرید. در این بازی از اسلحه های بسیار حرفه ای استفاده شده است که شما باید از طریق حرکات تاکتیکی و اسلحه های مختلف موجودات فضایی را از بین ببرید.بازی جاسوس نفوذی با کیفیت اچ دی و گرافیک بسیار بالا و (بیشتر…)




موضوع مطلب :