سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
موتور جستجو جدید talk / وسایت اموزشی/ مدرسه سهراب سپهری
صفحه نخست
پروفایل مدیر وبلاگ
پست الکترونیک
طراح قالب
ابزار پرش به بالا
آپلود عکس
Online User
موضوعات
صفحات وبلاگ
            
RSS Feed
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 4
کل بازدیدها: 255334

555
علاقمندان به مربی‌گری تیم‌های فوتبال بازی آنلاین cupfa را از دست ندهند. در بازی آنلاین کاپفا شما مربی تیمتان هستید و با ترکیب و خرید بازیکن سعی دارید تیم اول باشید. اگر فکر می‌کنید مربی خوبی می‌توانید باشید این بازی را از دست ندهید.

 بازی آنلاین کاپفا در بهمن ماه 1392 با هدف ایجاد یک محیط جذاب و فوتبالی برای طرفداران فوتبال راه اندازی شد. داستان این بازی به این صورت می‌باشد که شما بعد از ثبت نام و ساختن تیم و طراحی آرم و لوگو به صفحه مدیریت تیم راه پیدا کرده و می‌توانید کارهای مربوط به مدیریت تیمتان را انجام داده و در لیگ و جام‌های مختلف شرکت کنید. اما اکنون بعد از گذشت حدود 3 ماه امکانات بسیار زیبا و جذابی به بازی اضافه شده که بازی کاپفا را به یک فوتبال واقعی تبدیل کرده است که به مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم.


- سیستم روزنامه کاپفا: اخبار لحظه به لحظه همه تیم‌ها، گران‌ترین نقل و انتقالات، گران‌ترین بازیکن‌ها، جدول تمامی لیگ‌های برتر و ... را به شما نمایش می‌دهد.

- انتخاب اسپانسر برای تیم: در فوتبال واقعی هر تیمی بدون داشتن اسپانسر و حامی مالی، موفق نخواهد شد. به هیمن منظور سیستم اسپانسر برای شما کاربران راه اندازی شده تا با انتخاب اسپانسر برای تیم خود به درآمد زایی تیم خود کمک کنید. امکان گذاشتن نام روی استادیوم شخصی به واقعی‌تر کردن بازی کمک به سزایی می‌کند.


- بخش امور مالی: در این بخش شما می‌توانید ریز به ریز درآمدها و مخارج تیم خود را در طول یک فصل مشاهده کرده و برای دارایی‌های خود برنامه ریزی کنید. امکان بستن قرداد با بازیکنان و توافق کردن سر دست مزد بازیکنان: این سیستم نیز در نوع خود منحصر به فرد می‌باشد یعنی شما در بازی می‌توانید بازیکنانی را بخرید که دستمزد بالا و تجربه بالا دارند یا برعکس.

امکان دیدن گزارش لحظه به لحظه بازی که این امکان فعلا مربوط به تیم‌های لیگ برتری می‌باشد و به زودی برای تمامی تیم‌ها اضافه خواهد شد. همین طور کاپفا در نظر دارد تا امکانات بیشتری در آینده‌ای نه چندان دور به بازی اضافه کند تا شما از این بازی آنلاین فوتبالی نهایت لذت را ببرید. کاپفا برای بازی‌های جام جهانی 2014 برنامه‌های ویژه و جذابی در نظر گرفته است پس همین حالا به جمع مربیان کاپفا ملحق شده و تیم خود را بسازید.




موضوع مطلب :

برای اندروید و IOS؛
اگر به پل سازی علاقه دارید بازی Bridge Constructor Playground در رسیدن به آرزویتان کمک می‌کند، شما با ابزارهایی که در اختیار دارید اقدام به ساخت پل برای عبور ماشین‌ها و کامیون‌ها را از روی آن‌ها می‌کنید، (نسخه اندروید به روز شد).

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ در بازی Bridge Constructor Playground شما وظیفه دارید تا با ساختن پل‌های مقاوم با اصول مهندسی، رفت و آمد ماشین‌ها و کامیون‌های سنگین را ممکن سازید. تنها کافی است کمی مهارت خود را به کار گرفته و سپس پل مورد نظر خود را بسازید. ساخت یک پل با موارد مختلف همچون چوب، فولاد، کابل‌ها و یا ستون‌های بتنی صورت خواهد گرفت. بعد از ساخت پل اگر ماشین‌ها و کامیون‌ها از روی آن‌ها با موفقیت عبور کنند شما راهی مرحله بعد خواهید شد. با بازی Bridge Constructor Playground مهارت حل مسئله‌تان را بالا ببرید.


تصاویر محیط بازی، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

   


| حجم: 25.3 مگابایت | نسخه: 2.7 | اجرا در: اندروید 2.2 و بالاتر |


| حجم: 32.9 مگابایت | نسخه: 1.1 | اجرا در: IOS 4.0 و بالاتر |




موضوع مطلب :

یکی از شرکت های چینی تامین کننده اعلام کرده است که شرکت اپل تولید iWatch خود را پس از مدت ها انتظار شروع کرده است. این شرکت تامین کننده چینی، تعداد ساعت های تولیدی را در سه ماهه سوم سال میلادی، 14 الی 15 میلیون واحد پیش بینی می کند.

 طبق گزارش ها، یکی از شرکت های چینی تامین کننده اعلام کرده است که شرکت اپل تولید iWatch خود را پس از مدت ها انتظار شروع کرده است. این گزارش اعلام می کند که اپل به جای سیستم قدیمی (PCBs) ساعت از سیستم جدید (SiP) استفاده کرده است.

استفاده از سیستم (SiP) به سازنده اجازه می دهد که در هنگام استفاده از سخت افزار، فضای کمتری را اشغال کند. شرکتKinsus Interconnect Technology , سیستم (SiP) را در اختیار اپل قرار داده است.

این شرکت تامین کننده چینی، تعداد ساعت های تولیدی را در سه ماهه دوم سال میلادی 2.5 تا 3 میلیون اعلام کرده است. این تعداد در سه ماهه سوم سال میلادی به 14 الی 15 میلیون واحد می رسد. بعضی ها پیش بینی می کنند تا پایان سال 2014 این تعداد به 65 میلیون می رسد.

گزارش از پیمان مولاویردی




موضوع مطلب :

176 بازدید
دانلود آخرین نسخه نرم افزار TreeSize Professional مدیریت فضای هارد

 نرم افزار TreeSize Professional یکی از نرم افزارهای کاربردی و حرفه ای شرکت Jam Software می باشد که به شما کمک می کند تا فضاهای اشغال شده هارد دیسک را توسط فایل های موجود بر آن را به راحتی بررسی کنید. نرم افزار TreeSize Professional قدرت مدیریت و پاکسازی موثر فضای هارد دیسک را دارد و به شما نحوه استفاده از دیسک را می دهد. همچنین این نرم افزار تمامی فضای هارد دیسک را تجزیه و تحلیل کرده و به پایین ترین سطح دایرکتوری تبدیل می کند (بیشتر…)

دانلود پروژه آماده افترافکت از دیجیتال جویس Matte Magic Series

دانلود پروژه آماده افترافکت از دیجیتال جویس Matte Magic Series سری پروزه های اماده از شرکت ویدئو هایو می باشد که به راحتی میتوانید انواع پروژه های مورد نیاز افتر افکت خود را را از میان این فوتیجها دریافت کنید .  تا فیلم های ویدئویی و یا موزیک ویدئو هایی که در آرشیو دارید را ادیت کنید ، بوسیله این برنامه قادر خواهید بود پیام های بازرگانی در بالا یا پایین فایل ویدئویی قرار دهید هم چنین می توانید فیلم ها را دستکاری کنید (بیشتر…)

دسته :‌ آموزشی > فیلم
269 بازدید
دانلود فیلم آموزش ورزش زومبا Zumba Complete Workout

فیلم آموزش ورزش زومبا Zumba Complete Workout به شما کمک می کند تا بتوانید این ورزش مهیج و پرانرژی را در منزل و بدون شرکت کردن در کلاس های مخصوص آن بیاموزید , تنها کافی است که این مجموعه آموزشی را تهیه نمایید و متناسب با هر بخش آن پیش بروید و به تمرین بپردازید و پس از مدتی شاهد پیشرفت زیاد خود خواهید بود . ورزش زومبا به دلیل تحرک فراوان یکی از بهترین روش ها برای کم کردن وزن و سوزاندن چربی های اضافی (بیشتر…)

اجاره ماشین
38 بازدید
دانلود نرم افزار مدیریت فایل های پی دی اف Adobe Reader برای آیفون آیپد

نرم افزار Adobe Reader برای آیفون یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای مدیریت فایل های PDF می باشد. بوسیه نرم افزار Adobe Reader برای آیفون می توانید تمامی فایل های پی دی اف، پرونده ها، اشکال و غیره را مشاهده کنید. همچنین می توانید تمامی این فایل ها را در ایمیل، صفحات وب و یا نرم افزارهایی که از Open it پشتیبانی می کند را به راحتی مشاهده بفرمایید. نرم افزار مدیریت فایل های پی دی اف قدرت بزرگ کردن تمامی صفحات، پرینت گرفتن و باز کردن فایل های (بیشتر…)

586 بازدید
دانلود آخرین نسخه نرم افزار Sony Vegas Movie Studio Platinum

آخرین نسخه نرم افزار Sony Vegas Movie Studio Platinum برنامه ای جهت تدوین حرفه ای فیلم می باشد . دو حالت ویرایش فیلم به صورت ساده و پیشرفته در نرم افزار برای کاربران در نظر گرفته شده است . محیط کاربری نرم افزار این امکان را به کاربر میدهد تا با درگ کردن فیلم مورد نظر در داخل نرم افزار ، فراخوانی فیلم مورد نظر صورت می گیرد . چهار حالت مختلف ویرایش Music , Video , Text , Audio در نرم افزار به صورت (بیشتر…)

دسته :‌ انیمیشن > فیلم
1175 بازدید
دانلود انیمیشن Ivan the Incredible  جذاب و دیدنی ایوان شگفت انگیز

آخرین تغییرات : 1392/02/11نسخه دوبله فارسی اضافه شد .انیمیشن Ivan the Incredible  محصول سال 2012 کشور دانمارک می باشد که به کارگردانی مایکل هگنر به نمایش در آمده است . از مهم ترین عناوینی که این انیمیشن بدست آورده است می توان به برنده شدن در فستیوال رابرت در سال 2013 را نام برد . خلاصه ای از داستان انیمیشن Ivan the Incredible  : ایوان نوجوان قصه ی ما فردی آرام و خجالتی است . نوجوانی که (بیشتر…)

1636 بازدید
دانلود بازی کامپیوتر Daylight روز روشن

بازی کامپیوتر Daylight روز روشن یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و جهان باز است که توسط Zombie Studios طراحی و ساخته شده و قرار است در تاریخ 29 آوریل 2014 توسط کمپانی های Zombie Studios و ATLUS برای پلتفرم PC به بازار عرضه گردد . بیدار شدن از خواب در یک بیمارستان متروک و دور افتاده , تنها وسیله ای که در اختیار شماست , تلفن همراه شماست که می تواند راه را برای شما روشن کرده و امیدی برای نجات در دل شما به وجود آورد . شما باید به تنهایی و تنها (بیشتر…)

646 بازدید
دانلود بازی کامپیوتر Transistor ترانزیستور

بازی کامپیوتر Transistor ترانزیستور یکی از بازی های سبک اکشن و نقش آفرینی است که توسط Supergiant Games طراحی و ساخته شده و قرار است در تاریخ 20 می 2014 توسط کمپانی Amir Rao برای پلتفرم های PC و PS4 به بازار عرضه گردد . Red دختر جوانی است که قصد دارد به راز Transistor پی ببرد . ترانزیستور شمشیری قدرتمند و خارق العاده است که هر شی در مقابلش را نابود می کند . در سرزمینی که موجودات عجیب و غریب حکمرانی می کنند پلیر باید به عنوان یک جنگجو (بیشتر…)

70 بازدید
دانلود آخرین نسخه نرم افزار یاهو مسنجر Yahoo Messenger برای آیفون آیپد

با استفاده از آخرین نسخه نرم افزار Yahoo Messenger برای آیفون همیشه دوستانتان را به همراه خود داشته باشید. نرم افزار Yahoo Messenger برای آیفون به شما امکان چت کردن با دوستانتان را در همه شرایط فراهم می کند. نرم افزار یاهو مسنجر به شما اجازه می دهد تا با تمامی دوستان خود تماس صوتی و تصویری با بالاترین کیفت و همچنین ارسال پیامک های رایگان داشته باشید و می توانید به راحتی تمامی عکس و فیلم های خود را بین آنها به اشتراگ بگذارید (بیشتر…)

472 بازدید
دانلود بازی Warriors Legends of Troy تروی برای Xbox360 و PS3

بازی Warriors Legends of Troy تروی یک بازی در سبک هک اسلش می باشد که توسط استودیو Koei Canada ساخته شده است و توسط استودیو Tecmo Koei در سال 2011 برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 منتشر شده است . داستان بازی مربوط به ده سال دوران جنگ Trojan و وقایع ماوراطبیعی آن می باشد . بازی بر اساس شخصیت های ادبی مانند Lliad می باشد . هر مرحله از بازی توسط یک شاعر هومری در قالب عکس هایی از یونانیان آن زمان (بیشتر…)

420 بازدید
دانلود آخرین نسخه نرم افزار The Cleaner همراه با کرک

 آخرین نسخه نرم افزار The Cleaner افزایش سرعت ویندوز با استفاده از الگوریتم های در نظر گرفته شده از ویندوز محافظت میکند . این الگوریتم باعث میشود تا موتور اسکنر به صورت خودکار تمامی حرکات ویندوز را زیر نظر داشته باشد  . هدف اصلی ارائه این نرم افزار محافظت و جلوگیری از فایل های مخرب در ویندوز می باشد . با استفاده از نرم افزار The Cleaner 9.0.0.1123 میتوانید به آسانی تمامی فایل های موجود درحافظه ویندوز (بیشتر…)

دسته :‌ فیلم > مستند
5139 بازدید
دانلود مستند طرح های بزرگ Grand Designs

آخرین تغییرات : 1393/02/10 فصل 13 اضافه شد . طرح های بزرگ یک سریال مستند تلویزیونی محصول کشور انگلستان می باشد که بوسیله Talkback Thames تولید و از کانال 4 انگلستان پخش شده است که به بررسی پروژه های غیر معمول و استادانه معماری می پردازد . این مستند برای اولین بار در آوریل سال 1999 پخش شد که تاکنون 13 فصل در 141 قسمت از آن به نمایش در آمده است . در آغاز هر قسمت McCloud بامشتری های پروژه ها گفتگو می کند سپس همراه با آن ها (بیشتر…)




موضوع مطلب :

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >