سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
موتور جستجو جدید talk / وسایت اموزشی/ مدرسه سهراب سپهری
صفحه نخست
پروفایل مدیر وبلاگ
پست الکترونیک
طراح قالب
ابزار پرش به بالا
آپلود عکس
Online User
موضوعات
صفحات وبلاگ
            
RSS Feed
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 4
کل بازدیدها: 255336

555
اگر از سرعت ویندوز رایانه خود راضی نیستید، این برنامه Auslogics Registry Defrag می تواند با بهینه سازی ریجستری ویندوز رایانه شما، سرعت آن را چند برابر کند.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ یکی از خواسته های تمامی افراد از رایانه خود، سرعت بالای در انجام کارها است. اصلی ترین و موثرترین قسمت بر روی سرعت ویندوز، بخش ریجستری آن است که مانند قلب در بدن انسان عمل می کند و بازدهی ویندوز و رایانه به آن بستگی دارد. این برنامه Auslogics Registry Defrag با بر طرف کردن خطاهای ریجستری و بهینه سازی بخش هایی چون: start menu، دیوار آتش، برنامه ها و بازی ها نصب شده، تاریخچه ویندوز و ... سبب افزایش کارایی ریجستری می شود. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: از بین بردن باگ های موجود، یکپارچه سازی ریجستری، رابط کاربری گرافیکی و ... اشاره کرد.





ورژن: 3.5.4
حجم نرم افزار: 5.4 مگابایت



موضوع مطلب :

شرکت Goldgenie مدل HTC One (M8) بدون سیم کارت را ارائه می کند که دارای طلای 24 عیار است. قیمت آن 2560 دلار و جنس پلاتینیوم آن 2830 دلار قیمت دارد.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ آیا HTC One (M8) طلایی را که مدیر اجرایی T-Mobile در تایوان معرفی کرد را به خاطر دارید؟ مطمئنا در آن لحظه, احساس حسادت را درون خود دریافته اید. اما در این رابطه خبر ویژه ای داریم.
 
 
شرکت Goldgenie مدل HTC One (M8) بدون سیم کارت را ارائه می کند که دارای طلای 24 عیار است. اگر می خواهید به مانند مدیر اجرایی شرکت T-Mobile با یک گوشی طلایی قدم بزنید باید مبلغ 2560 دلار بپردازید. اگر بخواهید که جنس پلاتینیوم آن را در دست بگیرید, باید 2830 دلار بپردازید.
 
 
البته مدیر اجرایی T-Mobile گوشی خود را مستقیما از HTC به عنوان هدیه دریافت کرده است. ولی تصور کنید که چه حسی خواهید داشت, هنگامی که یک گوشی 10 میلیون تومانی را از جیب خود خارج می کنید.



موضوع مطلب :

آخرین قیمت گوشی‌های همراه موجود در بازار را به همراه مشخصات آنها می‌توانید از اینجا مشاهه کنید. با دریچه فناوری اطلاعات بهترین‌ها را انتخاب کنید.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ تلفن همراه بی شک یکی از پرکاربردترین ابزارهایی است که امروزه از طرفداران زیادی برخوردار است تنوع مدل‌ها در این بازار باعث شده تا برای خرید یک گوشی به تمامی مدل‌ها نگاهی بیندازیم. ما در یک نگاه کلی با بررسی چهار برند پر فروش بازار به شما می‌گوییم که قیمت تمامی برندها با نوسانات بالایی دارای افزایش قیمت بوده و با مشاهده این جدول می‌توانید از لیست کامل گوشی‌های موجود در بازار با خبر شوید.


 

قیمت (تومان)

برند (مدل)

SAMSUNG 

1,600,000

Samsung-Galaxy-S4-16G-"5-  مشکی

1,105,000

Samsung-Galaxy-Mega-8G-"5.8-2Sim

960,000

Samsung-Galaxy-S4-Mini-8G-"4.3-2Sim

1,050,000

Samsung-Galaxy-S3-16G-"4.8

1,000,000

Samsung-Galaxy-S3-16G-"4.8

850,000

Samsung-Galaxy-GRAND-8G-"5-2Sim

640,000

Samsung-Galaxy-Core-8G-"4.3-2Sim

SONY

1,570,000

Sony-Xperia-Z1-16G-"5

1,190,000

Sony-Xperia-Z-16G-"5

1,060,000

Sony-Xperia-ZR-8G-"4.5

680,000

Sony-Xperia-L-8G-"4.3

HUAWEI

1,035,000

Huawei-ascend-P6-8G-"4.7

630,000

Huawei-ascend-G610-3G-"5-2Sim

475,000

Huawei-ascend-G510-4G-"4.5

LG

1,570,000

LG-G2-16G-"5.2

1,400,000

LG-Nexus5-16G-"5

960,000

LG-Optimus-G-Pro-Lite-8G-"5.5-2Sim


اگر تجربه استفاده از گوشی‌های همراه بالا را دارید تجربه کاریتان با آن را در "بخش نظرات" با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.
منبع: لوتوس





موضوع مطلب :

بنا به گزارش شرکت سایمانتک، یک حمله موفقیت آمیز علیه کاربران فیس بوک مشاهده شده است. این حمله بر روی کاربرانی صورت گرفته است که تصور می‌کردند می‌توانند به حساب کاربری دوستان خود وارد شوند.
بنا به گزارش شرکت سایمانتک، یک حمله موفقیت آمیز علیه کاربران فیس بوک مشاهده شده است. این حمله بر روی کاربرانی صورت گرفته است که تصور می‌کردند می‌توانند به حساب کاربری دوستان خود وارد شوند.


سرآغاز حمله از آن جایی است که بر روی فیس بوک ویدئویی قرار داده شده که ادعا می‌کند، ابزاری را برای بدست آوردن اعتبارنامه‌های ورودی حساب کاربری دوستان پیشنهاد می‌دهد. در واقع با این روش تنها حساب کاربری افرادی که قصد دارند به حساب دوستان خود وارد شوند، هک می‌شود.


این ویدئو قربانی بالقوه را به سندی بر روی Google Drive هدایت می‌کند که حاوی یک قطعه کد جاوا اسکریپت است. با اجرای این کد، کاربران به گونه‌ای راهنمایی می‌شوند که کدی را در پنجره کنسول مرورگر خود درج می‌کنند که در آینده اجرا می‌شود. اگر کاربران این مراحل را طی کنند، حساب کاربری فیس بوک آن‌ها ارتباط ربایی می‌شود و برای"like” کردن صفحات دیگر استفاده می‌شود.

این نوع حملات با نام "self cross-site scripting" شناخته می‌شوند. در این نوع حمله، کاربر به گونه‌ای فریب می‌خورد که خودش کد مخرب را اجرا می‌کند. شرکت فیس بوک نسبت به شیوع این نوع حملات هشدار داد و توصیه کرد که پنجره کنسول مرورگر را غیرفعال کنید. شبکه‌های اجتماعی به افراد اجازه می‌دهند تا کنسول مرورگر را فعال کنند.
منبع: مرکز ماهر




موضوع مطلب :

دکمه‌ی پرسی (Pressy) ، دکمه ای است که در داخل سوراخ هدفون شما قرار می گیرد که با استفاده از آن می توانید تمام کارهایتان را انجام دهید، فقط کافی است برنامه‌ی مربوطه را بر روی گوشی نصب کنید تا بتوانید از قابلیت‌های مختلف آن بهره ببرید.

 این روزها اکثر گوشی‌های موبایل البته از نوع هوشمند آن ، تنها 3 یا 4 دکمه دارند که یکی از آن‌ها دکمه‌ی پاور و دوتای دیگر دکمه‌های ولوم هستند که البته همه آنها با می شود با صفحه لمسی انجام داد.


ولی با این حال خیلی خوب است  که یک دکمه‌ی اضافه داشته باشد که بتوان آن را برای انجام سریع برخی کارها تنظیم کرد. مثلاً باز کردن دوربین، روشن کردن فلش، عکس گرفتن سریع، تماس با شخص خاص و … از جمله کارهایی است که می‌توان با یک دکمه‌ی اضافه انجام داد.


دکمه‌ی پرسی (Pressy) یک اختراع ساده، خلاقانه و بسیار کاربردی است که قابلیت‌های زیادی را برای یک گوشی اندروید به ارمغان می‌آورد. این دکمه داخل سوراخ هدفون قرار می‌گیرد. به همین خاطر ظاهر گوشی را خراب نمی‌کند. در رنگ‌های مختلف هم عرضه می‌شود تا بتوانید آن را با رنگ گوشی ست کنید.

کافی است برنامه‌ی مربوطه را بر روی گوشی نصب کنید تا بتوانید از قابلیت‌های مختلف آن بهره ببرید. به صورت پیش‌فرض سه عملکرد برای پرسی تنظیم شده است. اگر یک بار آن را فشار دهید، چراغ فلش را روشن می‌کند. اگر کمی آن را نگه‌دارید، گوشی را به حالت بی‌صدا می‌برد یا از این حالت خارج می‌کند. اگر دو بار فشار دهید عکس می‌گیرد.


کارهای زیادی را می‌توانید برای این دکمه تعریف کنید. برای مثال می‌توانید تنظیم کنید که اگر دو بار سریع فشار دادید، با شماره‌ای تماس بگیرد و اگر دو بار طولانی فشار دادید، با شماره‌ی دیگری تماس بگیرد.
طرز عملکرد این دکمه دقیقاً مشابه طرز عملکرد دکمه‌ی هدفون است که می‌تواند تماسی را قطع یا وصل کند و یا آهنگ در حال پخش را متوقف کند. به عبارتی پرسی هدفونی است که فقط یک دکمه دارد و هیچ بلندگویی به آن وصل نیست.


یک نکته‌ی منفی در مورد پرسی‌ این است که فعلاً فقط بر روی اندروید کار می‌کند. البته پیش‌بینی می‌کنیم نرم‌افزار iOS پرسی به زودی منتشر شود.
برای دیدن این فیلم ان به این وبسایت مراجعه کنید.

 




موضوع مطلب :

<      1   2   3   4   5   >>   >