سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
موتور جستجو جدید talk / وسایت اموزشی/ مدرسه سهراب سپهری
صفحه نخست
پروفایل مدیر وبلاگ
پست الکترونیک
طراح قالب
ابزار پرش به بالا
آپلود عکس
Online User
موضوعات
صفحات وبلاگ
            
RSS Feed
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 7
کل بازدیدها: 255341

555
ویژه اندرویدی ها؛
اگر از علاقه مندان به زبان فارسی و قهرمانان بزرگ ایرانی هستید، می توانید با دانلود و مطالعه این نرم افزار Shahname از تهاجم فرهنگی و نفوذ شخصیت های ساختگی غربی جلوگیری کنید.
  اگر بخواهیم بزرگترین شاعر ایرانی و فارسی سرا را انتخاب کنیم، بدون شک فروسی یکی از گزینه های اصلی است، زیرا فردوسی با سرایش شاهنامه سبب حفظ زبان فارسی و شناخته شدن قهرمانان ایرانی شده است، شاید در این زمان هم مطالعه ی داستان های شاهنامه، بهترین گزینه برای مقابله با تهاجم فرهنگی و نفوذ شخصیت های تخیلی و ساختگی غرب باشد. در این نرم افزار Shahname جذاب و شیرین 18 داستان زیبا از قهرمانان بزرگ ایرانی گنجانده شده است، که با مطالعه آن می توانید با قهرمانان ایرانی آشنا و سبب حفظ زبان فارسی شوید. 

 




قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 1.1 مگابایت



موضوع مطلب :

با کارواش خداحافظی کنید؛
به تازگی رنگی در صنعت خودروسازی امتحان شده که آب و مواد چرب را به خود جذب نمی‌کند و به این ترتیب اولین خودرو با قابلیت تمیز‌کردن خودکار تولید شده است.

 این رنگ که توسط مهندسان شاغل در مرکز فنی نیسان بریتانیا توسعه داده شده است دارای ویژگی hydrophobic (آب‌گریزی) و oleophobic (چربی‌گریزی) است که موجب می شود تا آب و مواد چرب را از خود دفع کند و به این ترتیب مواد کثیف و چربی که به کناره‌های خودرو شما می‌چسبند توسط این رنگ دفع می‌گردند. مهندسان نیسان یک نمونه از این رنگ را که حالا Ultra-Ever Dry نام دارد در بدنه نیسان مدل Note استفاده کردند و به گفته آنها این رنگ تأثیر فوق‌العاده‌ای در دفع باران، برف، اسپری و آب‌های گل‌آلود داشت.

اگرچه استفاده از پوشش‌های oleophobic قبلاً در صنعت گوشی‌های هوشمند رایج شده است و برای مثال آی‌فون از این پوشش ها برای کاهش اثر انگشت روی نمایشگر خود بهره می‌برد، ولی در صنعت خودرو این امر هنوز اقدامی نو محسوب می‌شود. طبق اعلام نیسان این شرکت هنوز برنامه‌ای برای استفاده از این رنگ بطور پیش‌فرض در محصولاتش ندارد؛ ولی در نظر دارد آن را به صورت یک ویژگی قابل سفارش برای مشتریان ارائه کند.




موضوع مطلب :

شما در این بازی در جهانی آزاد و 3 بعدی تا می توانید با سرعت حرکت می کنید و ماموریت های مختلفی که به شما داده می شود را به پایان می رسانید.

  Police Car Driver Simulator  یکی از بهترین بازی های شبیه ساز ماشین پلیس می باشد.


در این بازی در جهانی آزاد و 3 بعدی باید تا می توانید با سرعت حرکت کنید و ماموریت های مختلفی که به شما داده می شود را به پایان برسانید. در طول بازی باید از تپه ها، جاده ها و خیابان های مختلف عبور نمایید.

 




موضوع مطلب :

بازی ایرانی روباه و کلاغ مکار پس از توزیع موفق در بازار داخلی، در بازار بین‌المللی گیم توزیع خواهد شد. این بازی را شرکت شیوا پرداز کرمان تولید و در سال 93 مجوز تولید را از این بنیاد دریافت کرد.

 بازی "روباه و کلاغ مکار" ویژه تلفن‌های همراه و تبلت با سیستم عامل اندروید ساخت شده است. این بازی به سبک فانتزی 3 بعدی و در 18 مرحله طراحی شده که در هر مرحله، کاربران غافلگیری را تجربه می‌کنند.



ایده اولیه این بازی برگرفته از داستان مشهور روباه و کلاغ است با این تفاوت که در اینجا روباه مکاری وجود ندارد بلکه کلاغ‌های مکار به کارخانه پنیرسازی روباه حمله کرده و پنیرهایش را می‌دوزدند.

کاربر در این بازی در نقش روباهی که می‌خواهد پنیرهایش را از کلاغ‌های مکار پس بگیرد ظاهر می‌شود تا از این طریق کمی حس یادآوری (نوستالژی) دوران کودکی خود را تجربه کرده  و به ارتباط داستان با شعر معروف روباه و کلاغ پی ببرد، کاربر با جمع کردن پنیرهای امتیاز کسب و مراحل بعد را آزاد می‌کند. کلاغ‌های مکار با ابزارهای متفاوت مزاحم هستند اما...




بازی روباه و کلاغ مکار توانست در سال 2013 در سطح بین المللی جز 5 بازی برتر مورد انتظار از دید مخاطبان سایت Slidedb قرار گیرد. این بازی به دو زبان فارسی و انگلیسی ساخته شده و پخش جهانی آن از طریق Google Play نیز آغاز شده است.

علاقه مندان برای دانلود نسخه دمو و مشاهده تریلر بازی می‌توانند به آدرس http://foxcrow.ir  مراجعه کنند.

منبع: بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای




موضوع مطلب :

آلودگی هوا حداقل تنها فاکتوری در تهران بزرگ است که در بین سایر شهرهای بزرگ جهان سرآمد است و کمتر روزی است که از خانه به بیرون نرفته و هشدارهای مربوط به آلودگی هوا را از رادیو و رسانه دریافت نکرده باشیم.
تهران به عنوان یکی از شهرهای بزرگ دنیا و با جمعیت میلیونی خود، همواره با مشکل آلودگی هوا دست و پنجه نرم می‌کند. میزان آلودگی هوای تهران در بیش از نیمی از روزهای سال ناسالم است، آگاهی از میزان لحظه‌ای آلودگی هوا و تاثیر آن بر سلامتی شما شاید محرکی باشد برای کمک به کاهش آلاینده‌ها، تغییر در نحوه زندگی و اهمیت بیشتر به سلامتی خود.

با اپلیکیشن هوای تهران می‌توانید به صورت لحظه‌ای از آخرین وضعیت آلودگی هوا و میزان غلظت آلاینده‌های مختلف خبردار شوید. همچنین می‌توانید نمودارهای هفتگی و ماهیانه از کیفیت هوای تهران را مشاهده کنید.

 


قابلیت‌های کلیدی نرم افزار هوای تهران:
نمایش لحظه‌ای شاخص آلودگی هوا
گزارشات میزان آلودگی در یک هفته و یک ماه گذشته
هشدارهای سلامتی مربوط به وضعیت کنونی کیفیت هوا
نکات و واقعیت‌های علمی و اجتماعی در مورد آلودگی هوا
اشتراک گذاری وضعیت کنونی هوا در شبکه‌های اجتماعی

اطلاعات میزان آلایندگی و شاخص آلودگی هوا (AQI) از وبسایت شرکت کنترل کیفیت هوا (وابسته به شهرداری تهران) استخراج می‌شود.

 • تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

 

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 1.1 مگابایت
 • نسخه: 1.3
 • اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر




موضوع مطلب :

<      1   2   3   4   5   >>   >