سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
موتور جستجو جدید talk / وسایت اموزشی/ مدرسه سهراب سپهری
صفحه نخست
پروفایل مدیر وبلاگ
پست الکترونیک
طراح قالب
ابزار پرش به بالا
آپلود عکس
Online User
موضوعات
صفحات وبلاگ
            
RSS Feed
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 7
کل بازدیدها: 255342

555
PerformanceTest نرم افزاری بسیار کاربردی است که لحظه به لحظه تمامی قطعات سخت افزاری سیستم را نمایش می‌دهد. پیدا کردن بهترین شرایط و کارآیی از سیستم سخت افزار را می توان به این نرم افزار سپرد.

 با استفاده از نرم افزار Performance Test شما به راحتی می‌توانید سرعت قطعات سخت افزاری سیستم خود را مورد سنجش قرار داده و میزان قدرت آن‌ها را آنالیز کنید. این نرم افزار قطعات شما را با 28 آزمایش مختلف مورد بررسی و تحلیل خود قرار می‌دهد و در نهایت نتیجه را به صورت فایل متنی در قالب فرمت‌هایی همچون  ASCII و HTML در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر قصد تست مادربورد، کارت گرافیک، آزمایش حافظه رم، هارددیسک و دیسک خوان‌های نوری را دارید حتما توصیه می‌کنیم از نرم افزار Performance Test استفاده کنید.



 • راهنمای نصب
  1- نرم افزار را نصب کرده و اجرا نکنید.
  2- فایل Keygen را اجرا کرده و بر روی Patch کلیک کنید.
  3- با کلیک روی Patch پنجره‌ای باز می‌شود که باید به محل نصب نرم افزار بروید و فایل PerformanceTest32 را بیابید و آن را انتخاب کنید.
  4- نرم افزار را اجرا و بدون محدودیت از آن استفاده کنید.

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 23.6 مگابایت
 • نسخه: 8.0.1033
 • اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8
 • امتیاز:




موضوع مطلب :

امروز به شما چند نرم افزار و همینطور چند ترفند را معرفی می کنیم که شما را از دست دردسرهای USB خلاص می کند.

این روزها بسیاری از کاربران با استفاده از حافظه‌های فلش یا دیگر رسانه‌های ذخیره‌ساز، اطلاعات خود را از رایانه‌ای به رایانه دیگر منتقل کرده و به استفاده از آنها می‌پردازند. همان‌طور که می‌دانید اتصال و جداسازی این رسانه‌های ذخیره‌ساز به رایانه بویژه در سیستم‌عامل ویندوز، رعایت نکته‌ای بسیار مهم را می‌طلبد. آن نکته نیز جدا نکردن یکباره حافظه فلش یا هارد‌دیسک از درگاه یو. ‌اس‌. بی است.

اکنون ممکن است پیش خودتان بگویید همیشه این کار را انجام می‌دهید و هیچ اتفاقی نیفتاده است، اما در این مورد خاص نیز شعار همیشگی حادثه هیچ‌گاه خبر نمی‌کند، صدق می‌کند؛ زیرا ممکن است با اتصال مجدد حافظه به رایانه با پیام‌های خطای مختلف اعم از شناخته نشدن حافظه، دسترسی نیافتن به فایل‌ها و تشخیص ندادن فرمت درایو مواجه شده و یک‌بار برای همیشه اطلاعات ذخیره شده در حافظه را از دست بدهید.

برای جلوگیری از بروز این مشکلات در سیستم‌عامل ویندوز توصیه می‌شود پیش از جداسازی حافظه فلش یا هارد‌دیسک متصل به درگاه یو. ‌اس‌. بی از قابلیت Safely Remove Hardware and Eject Media کمک بگیرید. استفاده از این قابلیت نیز بسیار ساده است. هنگامی که می‌خواهید دستگاه متصل به درگاه یو‌.اس‌.بی را از رایانه جدا کنید ‌باید روی آیکونی که کنار ساعت ویندوز به‌نمایش درآمده است، کلیک کرده و از منوی به‌نمایش درآمده روی این گزینه کلیک کنید. در ادامه پیغامی مبنی بر آماده بودن شرایط برای جداسازی امن دستگاه از رایانه به‌نمایش درخواهد آمد و شما می‌توانید دستگاهتان را با خیال راحت از رایانه جدا کنید.

متاسفانه سیستم‌عامل ویندوز فقط برای جداسازی حافظه از رایانه این قابلیت را در اختیار شما قرار می‌دهد و چنانچه از این جداسازی پشیمان شوید، مجبور هستید برای استفاده مجدد از حافظه آن را از رایانه جدا کرده و دوباره به درگاه یو‌.اس‌.بی متصل کنید؛ زیرا بدون این عملیات راهی برای اتصال مجدد حافظه‌ متصل به رایانه وجود ندارد و در صورتی‌که شما از درگاه‌های پشت رایانه برای اتصال کمک گرفته باشید، ممکن است خروج و ورود مجدد به این درگاه‌ها برای شما دشوار باشد. در مطلب این هفته قصد داریم روش‌هایی را برای رهایی از این دشواری به شما معرفی کنیم تا در صورت نیاز بدون کوچک‌ترین حرکت اضافی و کمترین دشواری، با یک کلیک ماوس مجدد ارتباط حافظه‌ متصل به درگاه یو‌.اس‌.بی را با رایانه برقرار کنید.

DevEject

نرم‌افزار رایگان و قدرتمند DevEject ابزاری بسیار مناسب برای مدیریت اتصال به درگاه یو‌.اس‌.بی است. به کمک این نرم‌افزار می‌توانید عملیات جداسازی، ارتباط مجدد و شناسایی فایل‌های در حال استفاده را براحتی به انجام رسانده و حتی با استفاده از کلیدهای میانبر و بدون نیاز به ماوس نیز هریک از عملیات اشاره شده را انجام دهید.

برای برقراری ارتباط مجدد هر یک از حافظه‌های متصل به درگاه یو‌.اس‌.بی ‌باید پس از انتخاب آنها در فهرست به‌نمایش درآمده توسط نرم‌افزار روی گزینه‌ Replug کلیک کنید. این نرم‌افزار در نسخه‌های 32 و 64 بیت ویندوزهای اکس‌پی، ویستا، 7 و 8 قابل استفاده است و می‌تواند جایگزینی برای ابزار مربوط در ویندوز باشد.

توجه:برای استفاده از این برنامه ‌باید نسخه‌ای از آن را روی رایانه نصب کنید، اما پس از نصب می‌توانید پوشه‌ حاوی فایل‌های نصب شده را به هر رایانه‌ای که تمایل داشتید، انتقال دهید و بدون نیاز به نصب به استفاده از آن در دیگر رایانه‌ها نیز بپردازید.

http:‌/‌‌/‌deveject. com

USB Safely Remove

نرم‌افزار USB Safely Remove نیز می‌تواند به‌طور کامل جایگزین ابزار موجود در ویندوز شده و مدیریت درگاه‌های یو‌.اس‌.بی را به عهده گیرد. این نرم‌افزار به محض برقراری یا جداسازی ارتباط با درگاه‌های یو‌.اس‌.بی اجرا شده و گزینه‌های لازم برای انجام فعالیت‌های مختلف از جمله ارتباط مجدد بدون نیاز به جداسازی و اتصال را در اختیار شما قرار می‌دهد. از دیگر قابلیت‌هایی که این نرم‌افزار در اختیار شما قرار می‌دهد نمایش هشدار هنگام ارتباط مجدد یک دستگاه به رایانه است. به‌عبارت دیگر چنانچه با ارتباط مجدد حافظه فلش، دوربین و کارت شبکه وایرلس متصل به‌دیگر درگاه‌های یو‌.اس‌.بی نیز تحت‌تاثیر این اتصال موقت غیرفعال شوند با هشداری این عملیات به شما گزارش می‌شود.

نرم‌افزار فوق به‌صورت تجاری عرضه شده است و شما می‌توانید تا 30 روز به استفاده از آن در نسخه‌های 32 و 64 بیت ویندوز اکس‌پی، ویستا، 7 و 8 بپردازید. البته پس از 30 روز نیز می‌توانید به استفاده از تمامی امکانات نرم‌افزار ادامه دهید اما برای هربار استفاده ‌باید 30 ثانیه پنجره‌ یادآوری برای اتمام اعتبار استفاده از نرم‌افزار را مشاهده کنید.

http:‌/‌‌/‌safelyremove. com

Zentimo

این نرم‌افزار را می‌توان کامل‌ترین ابزار مدیریتی درگاه‌های یو‌.اس‌.بی و رسانه‌های ذخیره‌ساز به‌شمار آورد. نرم‌افزارZentimo علاوه بر امکانات نرم‌افزارهای فوق، قابلیت اجرای نرم‌افزارهای پرتابل، تست سرعت درایو، جداسازی اجباری، میانبرهای اتصال و ارتباط مجدد، اجرای خودکار دستورات از پیش تعریف شده، غیرفعال‌کردن قابلیت اتوران در ویندوز و پشتیبانی از نرم‌افزار TrueCrypt را نیز در خود جای داده است.

برای ارتباط مجدد حافظه‌های فلش یا دیگر دستگاه‌های متصل به درگاه یو‌.اس‌.بی می‌توانید روی نام آن در منوی نرم‌افزار یک بار کلیک کنید. همچنین می‌توانید با کلیک راست و انتخاب گزینه‌!Return device backنیز این عملیات را اجرا کنید.

مجوزهای استفاده از نرم‌افزار Zentimo کاملا مشابه نرم‌افزارUSB Safely Removeاست و شما پس از 30 روز نیز می‌توانید به استفاده از آن ادامه دهید.

http:‌/‌‌/‌zentimo. com

 

روش‌های سنتی

فرض کنید حافظه‌ فلش را با کلی دردسر به پشت رایانه متصل و با‌استفاده از قابلیت Safely Remove نیز ارتباط آن با رایانه را قطع کرده‌اید. اکنون به‌یاد می‌آورید که همچنان نیازمند حافظه فلش هستید و قصد دارید مجددا ارتباط آن با رایانه را برقرار کنید! اگر هیچ‌‌یک از نرم‌افزارهای فوق را روی رایانه نصب نکرده‌اید و به‌دنبال راه‌حلی ساده‌تر از دسترسی به پشت رایانه و جداسازی و اتصال مجدد حافظه فلش هستید، می‌توانید از روش‌های زیر کمک بگیرید:

روش اول: (قابل اجرا در ویندوزهای اکس‌پی و 8)

به Device Manager در ویندوز مراجعه کنید. (کلیدهای WIN + Pause‌/‌Break را فشار داده و در پنجره به‌نمایش درآمده روی Device Manager کلیک کنید)

‌ در فهرست به‌نمایش درآمده ‌باید یکی از گزینه‌ها با عنوان USB Mass Storage Device همراه با یک علامت خطر زردرنگ به‌نمایش درآمده باشد. این گزینه همان حافظه فلشی است که ارتباطش با رایانه قطع اما از درگاه یو‌.اس‌.بی جدا نشده است. روی آن کلیک راست کرده و Disable را انتخاب کنید (هشدار به‌نمایش درآمده را با انتخاب Yes تائید کنید). در ادامه مجدد روی همین گزینه کلیک راست کرده و این‌بار گزینه‌ Enable را کلیک کنید. (در ویندوز 1‌/‌8 پس از کلیک روی گزینه‌ Enable ‌باید گزینه‌ No را انتخاب کنید و یک‌بار دیگر مراحل Disable و Enable را تکرار کنید و مجدد از پیغام به‌نمایش درآمده برای ریستارت‌شدن رایانه با انتخاب No گذر کنید. تکرار این فعالیت برای دو بار در ویندوز 1/8 موجب برقراری مجدد ارتباط حافظه با رایانه می‌شود)

روش دوم: (قابل اجرا در همه ویندوزها)

در این روش قصد داریم USB Root Hub را از Device Manager حذف و مجدد آن را به دستگاه بشناسانیم. پس طبق مراحل قبل به Device manager مراجعه کنید.

به منوی View رفته و Devices by connection را انتخاب کنید.

‌ اتصال یو‌.اس‌.بی را که همراه با علامت خطر زردرنگ به‌نمایش درآمده پیدا کنید و روی USB Root Hub که به‌عنوان سرشاخه گزینه‌ مربوط است، کلیک راست کرده و Uninstall را انتخاب کنید.

در ویندوز 7 به منوی Action بروید و Scan for hardware changes را کلیک کنید تا شناسایی مجدد درگاه‌های یو‌.اس‌.بی انجام شود. (در ویندوز 8/1عملیات شناسایی به‌طور خودکار اجرا می‌شود)

 




موضوع مطلب :

رییس هیات مدیره بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با بیان اینکه تحقق بودجه صنعت گیم مهمتر از تصویب بدون پشتوانه و اجرای آن است در عین حال از کاهش 60 درصدی بودجه این بنیاد در مقایسه با سال گذشته خبر داد.

  بهروز مینایی در حاشیه مراسم پایانی سومین دوره مسابقات بازی سازی که در کاشان برگزار شد، افزود: در سال گذشته بودجه این بنیاد 70 میلیارد ریال بود که تنها 35 میلیارد آن محقق شد و در سال جاری این بودجه 30 میلیارد ریال مصوب شده است.

وی ادامه داد: مبلغ اعتبارات مصوب شده چندان مهم نیست بلکه میزانی که برای ما محقق می‌شود و بر اساس آن باید برنامه‌ریزی کنیم حائز اهمیت است زیرا اگر بودجه‌ای مصوب و سپس بدست ما نرسد موجب ایجاد نوعی سرخوردگی می‌شود که امیدوارم حداقل این بودجه در سال جاری به طور کامل محقق شود و با کاهش مجدد آن مواجه نشویم. رییس هیات مدیره بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای یادآورشد که این بنیاد در سال 1386 تأسیس شده و در این مدت توانسته  از حدود 200 بازی ایرانی به طور مستقیم (120 بازی) و 80 بازی به صورت غیر مستقیم حمایت کند.

به گفته وی به رغم  نوپا بودن بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای کشور رتبه ایران در آسیا پنج  بوده و در منطقه و میان کشورهای اسلامی نیز رتبه اول را به دست آورده‌ایم. مینایی رعایت نکردن دقیق قانون منع کپی رایت در کشور را از مشکلات اساسی در این عرصه بر شمرد و افزود: این روند سبب شده است تا بازی‌های خارجی ارزان‌تر و به صورت کپی به دست متقاضیان برسد و تولیدات داخلی توان مقابله با آنها را نداشته باشد.

این مقام مسوول در بنیاد ملی بازیهای رایانه ای یادآور شد: درآمدزایی تولیدات تولیدکنندگان داخلی در بیرون کشور بسیار قابل توجه است و نشان از توانایی تولیدکنندگان ایرانی و پذیرش تولیداتشان توسط سایر کشورها است که نیاز به حمایت و عزم ملی و کار جهادی در این زمینه دارد.


دانشگاه آزاد کاشان پیشگام جشنواره‌های بازی‌های رایانه‌ای کشور
مینایی همچنین در مراسم پایانی این رویداد افزود: از نیازها و زیرساخت‌های لازم برای تولید بازی‌های رایانه‌ای تأمین نیروی انسانی متخصص و کارآمد است که برنامه‌ها و جشنواره‌های ملی بازی‌های رایانه‌ای سهم قابل توجهی را در شناسایی این افراد ایفا می‌کند.

وی، دانشگاه آزاد کاشان را پیشگام در برگزاری جشنواره و مسابقات ملی تولید بازی‌های رایانه‌ای در بخش دانشجویی کشور دانست و افزود: با توجه به اهداف و برنامه‌های این دانشگاه در مسابقات آینده شاهد حضور تیم‌هایی از سایر کشورهای دنیا هستیم و مسابقات به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود.

این مقام مسوول در بنیاد ملی بازیهای رایانه ای از مزایای برگزاری مسابقات بین‌المللی دانشجویی را افزایش سطح کیفی مسابقات و محک خوردن دانشجویان ایرانی دانست و خاطرنشان کرد: دانشجویان با استودیوهای مجهزتری آشنا می‌شوند و رقیبان جدی‌تری را پیش‌رو می‌بینند. مینایی توضیح داد: کاشان برای میزبانی مسابقات ملی با مشکل خاصی رو به رو نیست و امیدواریم این مسابقات به مانند مسابقات رباتیک زمینه کسب عناوین بین‌المللی را توسط متخصصان داخلی فراهم آورد.

به گفته مدیر عامل سابق بنیاد ملی بازیهای رایانه ای،  بازی‌های رایانه‌ای به عنوان یک ابزار فرهنگی و درآمدزا برای جوانان و متخصصان عرصه هنر و رایانه محسوب می‌شود اما ارزانی بازی‌های خارجی به دلیل کپی رایت بودن آنها موجب می‌شود تا تولیدات داخلی نتوانند از لحاظ اقتصادی با آنها رقابت کنند.

مینایی یادآور شد: در صورت اجرای کامل قانون کپی رایت در کشور و پذیرفته شدن ایران در سازمان جهانی" W.T.O" می‌توانیم محصولات خود را به آنها ارایه کنیم و از تولیدکنندگان خارجی بخواهیم تا محصولاتی برابر با قوانین و شرایط فرهنگی ما تولید کنند.

رییس هیات مدیره بنیاد ملی بازی های رایانه ای  افزود: افزایش قیمت بازی‌های خارجی و توانایی رقابت محصولات داخلی با آنها از مزایای اعمال قانون کپی رایت در کشور است و می‌توان انتظار داشت که تولیدکنندگان داخلی به سوی تولید محصولاتی با کیفیت همراه با افزایش کمی بروند.

به گفته مینایی، تاکنون مبلغ 160 میلیارد ریال به تولیدکنندگان داخلی کمک شده است که مبلغ 80 میلیارد ریال آن با کمک توزیع‌کنندگان بازی‌های خارجی در داخل کشور تأمین شده است.


در انتخاب تیم برتر با چالش روبه‌رو شدیم
مسوول هیات داوران سومین مسابقات ملی بازی‌ سازی همچنین در مراسم پایانی این رویداد گفت:  به دلیل نزدیکی امتیازات شرکت‌کنندگان، در انتخاب تیم‌های برتر با چالش و مشکل روبه رو شدیم. "سید حسن هانی" گفت: رقابت تیم‌های شرکت‌کننده سومین دوره مسابقات بازی رایانه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی کاشان با یکدیگر نزدیک بود و این امر سبب شد تا با مشکلات در انتخاب تیم‌های برتر روبه‌رو شویم.

وی افزود: در این مسابقات گروه‌های زیادی نشان دادند که قابلیت حضور و رقابت در بازار ساخت بازی‌های رایانه‌ای را دارند و البته تیم‌هایی که شهامت حضور و عرض اندام در این مسابقات را داشتند برنده محسوب می‌شوند.

به گفته هانی، بدون شک این مسابقات نمونه بارز بازی برد ـ برد است چراکه شرکت‌کنندگان همین که خود را در میدان مقایسه و رقابت قرار دادند و مهارت‌های خود را در زمانی کوتاه به معرض آزمون گذاشتند و کسب تجربه کردند خود یک معادله برد، برد را رقم می‌زند.

مسوول هیات داوران سومین مسابقات ملی بازی‌ سازی  یادآور شد:  از اینکه ما نیز در کنار تیم‌ها در به وجود آمدن چنین رخداد بزرگی نقش داشتیم احساس برنده شدن داریم و از اینکه یک تیم در میان راه از مسابقات انصراف داد ناراحتیم  و شاید حضورشان تا پایان مسابقه می‌توانست نتایج را به گونه‌ای دیگر رقم بزند.

هانی مراحل داوری مسابقات را در پنج بخش عنوان و توضیح داد: بررسی ایده‌ها، مشاوره و بررسی قابلیت اجرا و تکمیل بازی در مدت زمان 48 ساعت مسابقات، ارتباط با سیستم‌ها و نظارت کامل بر نحوه فعالیت تیم‌ها و همراهی گام به گام تیم‌ها در طول مسابقه، بررسی محتوای بازی‌ها از نظر هنری، روایی، فنی، مهندسی خلاقیت و جذابیت بازی و تطابق آن با موضوع مسابقه از وظایف کمیته داوران بود که مهم‌ترین آن انتخاب تیم‌های برتر در ساخت بازی‌ها بود.

پایان مراحل دوم و سوم داوری مسابقات بازی رایانه‌ای کاشان
هانی گفت: در دومین مرحله داوری این مسابقات با عنوان «ارزیابی کلی بازی‌ها»، داوران با شناخت کامل از طرح و ایده تیم‌ها سئوالات و ابهامات آنها را برطرف کردند. وی بیشترین نمود کاری ایده تیم‌ها در مرحله دوم داوری این مسابقات را در طراحی شخصیت ها  و صحنه بازی‌ها دانست و افزود: در این مرحله بخش‌های فنی و مکانیک ایده تیم‌ها قابل رویت نبود.

مسوول هیات داوران مسابقات ملی بازی سازی  افزود: تعامل اعضای هیات داوران با تیم‌ها در فرایند بازی‌سازی در مرحله دوم داوری روان‌تر شد.
هانی  به پایان مرحله سوم داوری این مسابقات  اشاره کرد و گفت: با بازید و ارزیابی از میزان پیشرفت تیم‌ها مشخص شد کنترل توازن در بین قسمت‌های بازی با راهنمایی داوران رعایت شده است.

وی مرحله اصلی داوری را مرحله چهارم داوری این مسابقات عنوان کرد و یادآور شد:‌ این مرحله نقش اساسی در ارزیابی تیم‌ها و ساخت بازی قابل انجام و روان آنها دارد و باید تیم داوران بتوانند بدون کمک اعضای تیم زوایای بازی را کشف و اجرا کنند.


باید به فرهنگ ایرانی در تولیدات داخلی توجه شود
سرپرست تیم علم و گیت دانشگاه صنعت علم صنعت ایران نیز بر لزوم توجه به شخصیت و فرهنگ ایرانی در تولیدات داخلی تأکید کرد.
"مجتبی جهان‌نژاد" در مراسم پایانی سومین دوره مسابقات ملی بازی سازی افزود: سطح مسابقات بازی‌های یارانه‌ای دانشگاه آزاد کاشان امسال نسبت به سال‌های گذشته به دلیل تلفیق لیگ طولی و 3 D با حساسیت و افزایش کمی و کیفی همراه بود.

وی با تأکید بر لزوم توجه به شخصیت و فرهنگ ایرانی در تولیدات داخلی افزود: با توجه به ظرفیت‌های کشاورزی و فرهنگ اصیل ایرانیان بازی فارمولر را با مضمون «دفاع مرد کشاورز از مزرعه خود و تولید محصولات کشاورزی متناسب با اقلیم ایران» ایجاد کردیم.
به گفته جهان‌نژاد،  برای شرکت در مسابقات از ماه‌ها پیش در مورد نحوه برنامه‌ریزی و اجرای این برنامه با گروهمان فعالیت داشته‌ایم و از اینکه توانستیم مزد زحمات خود را بگیریم، خوشحالیم.

سرپرست تیم علم و گیت دانشگاه صنعت علم صنعت ایران در مورد حضور ناموفق در دوره قبل مسابقات افزود: در سال گذشته در قالب تیم کاکتوس دانشگاه علم و صنعت حضور داشتیم که نتوانستیم مقامی را کسب کنیم که اعتقاد دارم برخی اتفاقات مؤثر در نحوه قضاوت مسابقات، از دستیابی به آنچه که حقمان بود محروم شدیم.

وی افزود: قصد ندارم در مورد سال گذشته حرفی بزنم ولی از اینکه موفق شده‌ام به حق خود برسیم و اتفاقات سال گذشته سبب تلاش بیشتر ما شد و اکنون بسیار خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم. جهان‌نژاد در مورد فعالیت‌های گروه خود در عرصه اقتصادی گفت: به صورت مستقل تاکنون کاری را به بازار ارایه نکرده‌ایم ولی با قراردادهایی که با چند اداره بسته‌ایم، تولیداتی پدید آورده‌ایم.

به گفته وی اکنون طراحی چند بازی را در دست انجام داریم که به دنبال تجاری شدن آنها هستیم. تیم "علم و گیت" متشکل از جهان‌نژاد، توکلی، حکیمی ارفع و محمودیان توانستند با طراحی بازی فارمولر در 48 ساعت رقابت فشرده از میان 36 تیم عنوان نخست  مسابقات ملی بازی‌ سازی  کسب کنند.
سومین مسابقات ملی بازی سازی از 9 تا 11  اردیبهشت ماه در دانشگاه ازاد اسلامی کاشان برگزار شد.

 • همراه وبگردی 20:30 باشید

 

 





موضوع مطلب :

با اینکه رونمایی از Ascend P7 که آخرین محصول Huawei است در هفته آینده صورت می گیرد, عکس های این گوشی هوشمند زود تر از موعد لو رفت. بیشتر این عکس ها که تعدادی از آن را قبلا بر روی وب سایت قرار داده بودیم, توسط وب سایت evleaks منتشر شده بود.

Huawei Ascend P7 یکی از گوشی های هوشمند پیشرفته با نمایشگری 5 اینچی است که رزولوشن آن 1080 * 1920 می باشد. پردازشگر این محصول چهار هسته ای و سرعت آن 1.8 گیگاهرتز و رم آن 2 گیگابایت و حافظه داخلی آن 16 گیگابایت است. دوربین هایی با 5 و 13 مگاپیکسل دارد و باتری آن 2460 میلی آمپر می باشد.

عکس های جدیدی از Ascend P7 که امروز منتشر شده است:




موضوع مطلب :

مایکروسافت یک به‌روز رسانی اورژانسی برای IE عرضه کرد تا حفره‌ای را که هکرها در حال سوء استفاده از آن هستند مسدود کند.


اما در یک حرکت غیر منتظره، مایکروسافت به سیستم‌های XP نیز اجازه داده است که علی رغم متوقف شدن پشتیبانی این سیستم عامل از روز 8 آوریل، این به‌روز رسانی را دریافت کنند.

در حقیقت مهمتر از خود این به روز رسانی امنیتی، تصمیم مایکروسافت برای حمایت از کاربران XP بود. البته مایکروسافت در بلاگ خود نوشت که این حرکت یک استثناء بوده است و به هیچ عنوان قانون آتی این شرکت نخواهد بود.

ویندوز XP از حدود سه هفته پیش از فهرست محصولات دارای پشتیبانی مایکروسافت خارج شده است. MS13-021 تنها همین آسیب‌پذیری را در IE6، IE7، IE8، IE9، IE10 و IE11 و در تمامی نسخه‌های پشتیبانی شده ویندوز از جمله ویندوز XP برطرف می‌کند.


این نقص امنیتی برای تمامی نسخه‌های کلاینت ویندوز شامل XP، ویستا، 7، 8 و 8.2 در رده امنیتی حیاتی و برای نسخه‌های سرور این سیستم عامل در رده امنیتی متوسط دسته بندی شده است.

این آسیب‌پذیری حیاتی نخستین بار دو هفته پیش توسط FireEye به مایکروسافت گزارش شده بود. این اصلاحیه از طریق سرویس های به روز رسانی مایکروسافت و به روز رسانی ویندوز و نیز WSUS قابل دریافت می باشد.

منبع: certcc




موضوع مطلب :

<      1   2   3   4   5   >>   >