سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
موتور جستجو جدید talk / وسایت اموزشی/ مدرسه سهراب سپهری
صفحه نخست
پروفایل مدیر وبلاگ
پست الکترونیک
طراح قالب
ابزار پرش به بالا
آپلود عکس
Online User
موضوعات
صفحات وبلاگ
            
RSS Feed
بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 255325

555
گوگل این بار یک شرکت ساخت ماهواره های کوچک را برای گسترش نقشه های خود خریده است.

به دنبال رقابت روز افزون برای در اختیار داشتن تصاویر از فضا، گوگل 500 میلیون دلار را برای خرید اسکای باکس اختصاص داد.


این شرکت از ماهواره های بسیار کوچک پیشرفته برای گرفتن تصاویر با وضوح بسیار زیاد از فضا استفاده می کند.
این اقدام گوگل تنها 2 ماه پس از صرف 20 میلیون دلار برای خرید تیتان آروپیس برای ایجاد و گسترش علائم اینترنتی با کیفیت بالا بود، انجام گرفت.
گفتنی است اقدام جدید گوگل تنها در زمینه گسترش نقشه های آن بوده و به اینترنت مربوط نیست. هدف اصلی گوگل تهیه نقشه های بهتر با قابلیت به روز شدن است.




موضوع مطلب :

نسخه 24.6.0؛
با نرم افزار ویژه موزیلا که Thunderbird نام دارد، می‌توانید مدیریتی کامل را بر روی پست‌های الکترونیکی خود داشته باشید و از شر هرزنامه‌ها و ایمیل‌های تبلیغاتی راحت شوید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ امروزه داشتن حداقل یک حساب کاربری Email برای همه ضروری است، چرا که به یکی از متداول‌ترین راه‌های ارتباطی تبدیل شده است. نرم افزار Thunderbird محصول شرکت موزیلا یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه مدیریت ایمیل است که همراه خود سرعت و ایمنی را برای شما کاربران به ارمغان می‌آورد. اصول کاری این برنامه مقابله با ویروس‌ها و اسپم‌ها است، با نصب این برنامه از شر هرزنامه‌ها و ایمیل‌های تبلیغاتی راحت خواهید شد. فیلتر هوشمند هرزنامه‌ها، ذخیره نتایج جستجو، پشتیبانی از RSS و حفاظت از حریم شخصی از ویژگی‌های برتر این نرم‌افزار محسوب می‌شود. معنای Thunderbird در لغت به معنی "مرغ افسانه‌اى موجد رعد و برق" می‌باشد.


 


 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 21.18 مگابایت
 • نسخه: 24.6.0
 • اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8
 • امتیاز:




موضوع مطلب :

دریچه فناوری اطلاعات ضمن تبریک ولادت حضرت مهدی (عج)، اینجا مجموعه‌ای از والپیپرهای متناسب با این روز را برایتان آماده دانلود کرده است.

  به مناسبت فرا رسیدن فرخنده میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) دریچه فناوری اطلاعات مجموعه‌ای از والپیپرهای زیبا را متناسب با این روز برای کاربران عزیز جمع آوری کرده است. این مجموعه شامل 61 والپیپر فوق العاده زیبا می‌باشد که با فرمت JPG بوده و می‌توانید برای پس زمینه رایانه، تبلت و تلفن همراه‌تان استفاده کنید.




 


 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 12.4 مگابایت
 • نسخه: JPG File
 • تعداد تصاویر: 61 تصویر
 • امتیاز:

 




موضوع مطلب :

تیر ماه امسال علاوه بر دنبال کردن بازی های هیجان انگیز جام جهانی، به جمع آوری امتیاز در مسابقه بزرگ آواژنگ و یک سفر رویایی نیز فکر کنید.

شرکت آواژنگ با همکاری گیگابایت اقدام به برگزاری یک مسابقه بزرگ کرده است. شرکت در این مسابقه برای تمامی افراد امکان پذیر است و برای ورود به آن کافی است وارد آدرس www.mytrip.avajang.com شوید و ایمیل خود را ثبت کنید. به همین سادگی اشتراک شما آغاز می شود و برای شرکت در قرعه کشی و برنده شدن جوایز ارزنده این مسابقه شانس خواهید داشت. اما چند راه دیگر نیز برای اضافه کردن مجموع امتیازات و افزایش شانس در قرعه کشی وجود دارد. به این ترتیب که با لایک کردن صفحه های اجتماعی و دنبال کردن صفحه توییتر آواژنگ می توانید امتیاز کسب کنید (به ازای هر لایک 5 امتیاز محاسبه می شود).

Give away
شرکت در نظر سنجی های موجود در صفحه همین مسابقه نیز یکی دیگر از این راه ها است که آن هم 5 امتیاز دارد. اگر به تازگی یکی از مادربردهای گیگابایت را خریداری کرده اید، یا در آینده نزدیک قصد خرید یکی از آنها را دارید، با ثبت شماره سریال مادربرد خود 50 امتیاز نیز به دست خواهید آورد. اما بهترین راه برای افزایش نا محدود امتیازها به اشتراک گذاشتن این مسابقه با دوستانتان است. شما به محض ثبت ایمیل در مسابقه یک لینک اختصاصی دریافت خواهید کرد و می توانید آن را برای دوستان خود ایمیل کنید. هر کاربری که با استفاده از لینک شما وارد مسابقه شود مقداری امتیاز به اندوخته های شما اضافه خواهد شد که بابت هر اشتراک گذاری 10 امتیاز دریافت می کنید. این مسابقه در راستای عرضه مادربردهای سری 9 گیگابایت، 9 جایزه بزرگ دارد. این جوایز عبارتند از 8 عدد کیس رایانه کامل با تمامی تجهیزات داخلی که مجهز به مادربرد سری 9 گیگابایت می باشد و یک جایزه هیجان انگیز که سفر به دور اروپا است.


شک نکنید که می توانید یکی از برنده های خوش شانس این مسابقه باشید.

و اما یک خبر از  گیگابایت

همانطور که پیش بینی می شد، شرکت های بزرگ و کوچک فعال در صنعت فن آوری اطلاعات در نمایشگاه کامپیوتکس امسال در کشور تایوان شرکت کردند و جدیدترین فن آوری ها، دست آوردها و محصولات خود را در معرض دید عموم قرار دادند. یکی از فعال ترین این شرکت ها، گیگابایت بود که مانند هر سال فن آوری های پیشرفته ای را معرفی کرد که بر خی از آنها نیز به عنوان برترین های کامپیوتکس امسال شناخته شدند.

یکی از این فن آوری ها نسل جدید سیستم خنک کننده WINDFORCE بود که کاملا توسط گیگابایت طراحی شده و مخصوص کارت های گرافیکی این شرکت است. توان خنک کنندگی این سیستم خنک کننده در نسل قبلی برابر با 450 وات اندازه گیری شده بود که در نسل جدید این عدد به 600 وات رسیده است. تغییرات هوشمندانه ای که گیگابایت در طراحی کل اجزای سیستم خنک کننده بوجود آورده است باعث این پیشرفت شده اند. از جمله این تغییرات می توان به طراحی جدید پره های فن اشاره کرد که با یک تغییر کوچک در زاویه قرارگیری، میزان راندمان آنها تا 23 درصد افزایش یافته است. همچنین لبه دیواره های آلمومینیومی سینک خنک کننده، شکل جدید و غیر هم سطحی به خود گرفته است که باعث بهبود 45 درصدی عملکرد سیستم در دفع حرارت از نقاط مهم کارت گرافیک شده است.

01

علاوه بر این،ترکیب آلیاژ مس بکار رفته در لوله های رسانای گرما، با تغییراتی همراه بوده که نتیجه مدت ها آزمایش در لابراتوارهای پیشرفته گیگابایت است. طراحی چند لایه این لوله های جدید کمک شایانی به انتقال حرارت به خارج از سطح برد کارت گرافیک می کند. حاصل تمامی این تغییرات و طراحی های خلاقانه گیگابایت، افزایش 33 درصدی کارایی این سیستم خنک کننده نسبت به سیستم خنک کننده پیش فرض است.

نمایشگاه کامپیوتکس 2014 فرصت مناسبی برای معرفی این سیستم خنک کننده بی نظیر بود و از این به بعد باید شاهد عرضه خنک ترین کارت های گرافیکی دنیا از سوی گیگابایت باشیم. کارت های گرافیکی که همواره همزمان با عرضه جهانی، در بازاهای داخلی کشور نیز با گارانتی آواژنگ در اختیار کاربران قرار گرفته اند.




موضوع مطلب :

گارانتی تلفن همراه در بازار ایران موضوع مبهمی دارد، عده‌ای از خریدارن این موضوع را یکی از نکات مهم خرید خود می‌دانند و عده‌ای دیگر بی توجه به این موضوع هستند، نظر شما چیست؟!
 دنیای امروز تشنه تکنولوژی و فناوری‌های روز است و همین موضوع باعث شده تا بازار تلفن‌های‌هوشمند بیشتر از همه مورد توجه کاربران قرار گیرد. اکثر گوشی‌های مطرح با برندهای جهانی در کشورمان جلوی ویترین‌های فروشندگان و مراکز خرید گوشی خودنمایی می‌کنند. مردم و خصوصاً قشر جوان جامعه هم تمایل به استفاده از این تلفن‌های هوشمند دارند.
یکی از مهمترین و البته پر بحث‌ترین نکات هنگام خرید تلفن همراه، موضوع گارانتی است! اما جالب است بدانید 91 درصد گوشی‌های موجود در بازار قاچاق هستند و فقط 9 درصد از گوشی‌های خارجی که در کشورمان به فروش رفته‌اند از مبادی رسمی می‌باشد.



برگردیم به موضوع گارانتی؛ واقعیت آن است که گارانتی گوشی در بازار ایران موضوعی مبهم دارد. گارانتی یا ضمانت نامه در واقع تعهدی است که سازنده کالا در مقابل آن متعهد می‌شود چنانچه کالا در مدت زمان معین که در ضمانت نامه قید شده دچار نقص یا ایرادی شود بدون اخذ وجهی (بدون گرفتن اجرت تعمیر و هزینه قطعات) آن را تعمیر کند و در صورتی که ایراد وارده اساسی باشد با دستگاه جدید تعویض کند.

اغلب خریداران می‌گویند صرف پول بابت گارانتی بی‌جاست و علاوه بر موارد ابطال گارانتی، شرایطی همچون اشکالات باتری، ضعف آنتن و یا معیوب بودن نرم افزارها که از کارکردهای اصلی گوشی است شامل گارانتی نمی‌شود، اما عده‌ای هم هستند که با توجه به موضوع قاچاق که در بالا به آن اشاره کرده‌یم به سمت خرید گوشی گارانتی دار می‌روند تا در صورت بروز مشکل از گارانتی استفاده کنند.

با نگاهی به گارانتی در کشورهای توسعه یافته در می‌یابیم، تولیدکنندگان برای جلب مشتری، رضایت و حمایت از آنان اقدام به ارائه گارانتی برای خدمات پس از فروش هر چه بهتر اقدام می‌کنند. اما اکثر مردم ایران ابراز ناراحتی از بی توجهی مراکز گارانتی دارند!!

پیگیری‌های دریچه در خصوص گارانتی تلفن‌های همراه همچنان ادامه دارد...


 • نظر شما

نظر شما در خصوص گارانتی گوشی چیست؟! اگر بخواهید برای خودتان گوشی همراه تهیه کنید، گوشی گارانتی‌دار انتخاب خواهید کرد یا بدون گارانتی؟!




موضوع مطلب :

<      1   2   3   4   5   >>   >